İçeriğe geç

24 Farklı Workshop Modülü

Yaratıcı, Eğlenceli ve Yüksek Etkileşimli Atölye İçerikleri – İhtiyaca Yönelik Özel Atölye Çalışmaları

Yönetim ve Liderlik

Çalışanların mutluluğunu ancak herkes kendini yönetimden sorumlu hissettiğinde ve yöneticiler insanları değil sistemi yönetmeyi öğrendiğinde artırabiliriz.

Prensipler

Prensipler nadiren değişir, ancak uygulamalar her zaman bağlama bağlıdır: Management 3.0’ın beş ana prensibi

Kompleksite Düşüncesi

Kompleks bir sistemi kontrol edemezsiniz, ancak onu yönlendirmek için birçok seçeneğiniz vardır.

Motivasyon ve Bağlılık

İnsanlar bir kuruluşun en önemli parçalarıdır ve yöneticiler insanları aktif, yaratıcı ve motive tutmak için ellerinden geleni yapmalıdır.

Delegasyon ve Güçlendirme

Ekipler kendi kendilerini organize edebilirler ve bu da yönetimden güçlendirme, yetkilendirme ve güven gerektirir.

Değerler ve Kültür

Kendi kendine örgütlenme her şeye yol açabilir ve bu nedenle insanları ve paylaşılan kaynakları korumak ve insanlara net bir amaç ve tanımlanmış hedefler vermek gerekir.

Öğrenme ve Yetkinlikler

Takım üyeleri yeterince yetkin değilse takımlar hedeflerine ulaşamaz ve yöneticiler bu nedenle yetkinliğin geliştirilmesine katkıda bulunmalıdır.

Kurumsal Yapının Ölçeklendirilmesi

Birçok takım karmaşık bir organizasyon bağlamında faaliyet gösterir ve bu nedenle iletişimi geliştiren yapıları dikkate almak önemlidir.

Değişim Yönetimi

Adaptif bir organizasyon sadece değişimlere yanıt verirken, dönüşümsel bir organizasyon değişimlerle büyür: Değişim girişimlerini nasıl destekleyebilirsiniz?

Bireyler ve Etkileşimleri

Bir işletmeyi yönetecekseniz, takımınızı oluşturmak için bir araya gelen farklı kişilikleri, ilgi alanlarını ve bireysel ihtiyaçları anlamanız gerekir.

Çalışan Mutluluğu

Bireylere odaklanarak mutluluğu nasıl geliştireceğinizi ve etkileşimlere odaklanarak bağlılığı nasıl geliştireceğinizi öğrenin.

Ödüller ve Teşvikler

İçsel ve dışsal motivasyon arasındaki farkı anlamak. İnsanların iş ve rollerinin amaç, ustalık ve özgürlükle nasıl ilişkilendirileceği.

Anlam ve Amaç

Amaç tüm işletmeler için önemlidir. Bu amaç büyüme, genişleme veya banka hesap özetlerinden daha öteye gitmelidir.

Daha İyi Geri Bildirim

Uygulanabilir geri bildirim vermenin önemi.

Metrikler ve OKR’ler

Neden metriklerimiz var, gerçekten neyi ve nasıl ölçmek istiyoruz.

Daha İyi Toplantılar

Daha iyi iş toplantıları nasıl düzenlenir. Harika toplantılar için sekiz temel ipucu içerir.

Duygusal Zeka

Kendi duygularını anlamak daha etkili ve başarılı yöneticiler ve liderler yaratır.

Harika İnsanları İşe Alın

Etkili bir işe alım süreci yürüterek takımınızı başarılı bir şekilde büyütün ve daha fazla çalışan bağlılığı elde edin.

Agile Ürün Geliştirme

Her şey daha hızlı değişiyor, dünya her geçen gün daha karmaşık ve karmaşık hale geliyor. Çevik bir zihniyet kullanmak bu yeni dünya ile başa çıkmanın bir yolu olabilir.

Yaratıcılık ve İnovasyon

Yaratıcı çalışanlar, bilgi çalışanlarının yerini almaktadır ve yöneticiler yaratıcılığı beslemeyi öğrenmelidir.

Başarı ve Başarısızlık

İnsanlar, takımlar ve kuruluşlar, başarısızlığı mümkün olduğunca uzun süre öteleyerek sürekli gelişmelidir.

Takımlar

Bir takım nasıl gelişebilir, takım üyeleri arasında güven nasıl tesis edilebilir ve takımları başarılı kılan şey nedir?

Uzaktan ve Hibrit İşbirliği

Hibrit bir çalışma ortamında nasıl liderlik edilir ve bu yeni iş dünyasında nasıl daha iyi işbirliği yapılır.

İleri Düzey Değişim Yönetimi

İnsanları değişim konusunda nasıl destekleyebilir ve değişime karşı direncin üstesinden gelmeye nasıl yardımcı olabilirsiniz?